5 Şubat 2010 Cuma

Benden Şarkılar - 1

Bundan sonra sevdiğim şarkıların sözlerini de koyacağım bu bloga. Amacım beni daha iyi tanımanız. Her ne kadar kaç kişinin okuduğunu bilemesem de sizi gerçek arkadaşlarım olarak görüyorum. Çünkü hayatınız boyunca beni görmediniz ama burada beni okuyabiliyorsunuz. Benim için önemli bir detay, paylaşmak istedim.* Bu arada, şarkı sözleri de beni yansıttığına inandığım, zaman geçtikçe dinlemekten bıkamadığım şarkılara ait olacak. Saygılarla.

İlk şarkı sözü Müfide İnselel'den geliyor. Hayata bakışım diyebileceğim bir parça:

Yok Öyle Bir Sevgili

Geceyi gündüz eden,
Güvenen güvendiren,
Ama gücendirmeyen,
Yok öyle bi sevgili...

Gönlünü hoş eyleyen,
Koşulsuz, şartsız seven,
Özenen, hep hoşgören,
Yok öyle bi sevgili..

Kaldı ki,
Bu ben de değilim ne yazık ki..

Yalnız, sen olduğun için seven seni,
‘Susmak erdemdir’ diyebilen biri,
Bir ömrü, aynı yastıkta eskitecek gibi,
Ama yok ki, yok öyle bi sevgili..

Ne çok şey istiyoruz,
Aslında çook, çok, çok,
Ama yok öle bi sevgili,
Yok ki de yok!!!

*: İçinizden "Bu adamın arkadaşları blogunu okumuyor mu?" diyebilirsiniz. Birkaçı okuyor ama okumayanlara da darıldığımı zannetmeyin. Kaç kişi blog okuyor ki Türkiye'de benim onları yargılamaya hakkım olsun.

2 yorum:

gözde dedi ki...

Denis de rougement has suggested that the search for “the” ideal man or woman is a way of avoiding loving real people since “the” ideal mate is really only a reflection of oneself as one would like to be,it is not another person with a life of his or her own.

richard sennett(the uses of disorder'dan alıntı)

Artun Bötke dedi ki...

Evet. Konu aşk olunca idealistim. Evet bu biraz kendimi avutmak. Çünkü ideale yakın bir şey yaşamadıkça bir ilişki yaşamam pek olası değil. Bu yüzden ideale arzum artıyor ve hatta tek çarem oluyor.