9 Şubat 2010 Salı

Doludizgin Hayatım

Vay canına! Son 10 günde yaşadıklarım beni biraz aştı. Durmaksızın yeni haberler, yeni olaylar oluyor. Kötü bir olay yok, Allah’a şükür ama hayal kırıklığı diz boyu. Bilhassa profesyonel yaşamımda ilginç gelişmeler yaşıyorum. Ne yazık ki burada sizinle paylaşamıyorum ama çok isterdim, inanın. Hatta bu gelişmelerden bahsetmek bile ne kadar akıl karı bilemiyorum. Gerçi, bu blogu işten okuyan hiç kimse yok ama okuyacakları tutar. Onu bırakın, profesyonel yaşamımı sanal ortamda yazmak etik gelmiyor. Her ne kadar o da yaşamımdan bir parça olursa olsun.

Onun için iş harici olaylara bir göz atalım:
  • 10 gün önce yağan sağanak yağmur, Bursa Belediyesi'nin barajları açma kararı ve bir gecelik elektrik kesintisiyle birleşince evin bodrumuna ciddi bir şekilde su basmasını sağladı. Maddi hasar yaşanmadı ama sinir bozukluğu had safhadaydı. Sonuçta acil olarak kiraya çıkmaya karar verildi. Ev de 1-2 yıla satılacak. Bugün yeni ev tutuldu. FSM üzerinde geniş bir apartman katıymış. Banliyöcülükten şehir hayatına geri dönüyoruz. Hoş, yine şehir merkezinde değiliz ama en azında gece 11 gibi hayat durmuyor.
  • Lost bomba bir bölümle başladı. Bayağı heyecan kattı hayatıma. Her çarşamba Lost günü artık. Gerçi final pazartesi olacakmış.
  • Caprica da başladı, Battlestar Galactica'nın spin-off'u. 2. bölüm vasattı ama 3. bölüm umut verdi. Böylece bilim-kurgu dizisi eksiğim de giderildi.
  • İlk defa Suare'ye gittim. Mekanı çok beğendim, konser için çok uygun, geniş ve yüksek olması çok önemli artılarından. Tabii uçmuş içki fiyatları cüzdan yakıyor ama değer.
  • Sertab Erener'i ilk defa canlı izledim. Müthişti. Performans 10, seyirci hakimiyeti 10. Eksik düşünmeye çalışıyorum, bulamıyorum.
  • Sarp Maden'in yeni albümü çok hoş. Caz severler kaçırmasın!
  • House M.D.'nin son bölümü enfesti. 6. sezonda harikalar yaratan tek dizi herhalde.
  • Son olarak cumadan itibaren 5 gün İstanbul'dayım. Güzel geçeceğini hissediyorum. Mesela pazar boğazda yürüceğim. Gerçekten rahatlatıcı olacak!

Hiç yorum yok: