15 Temmuz 2008 Salı

Dopdolu Haziran

“Nerden başlasam,
Nasıl anlatsam?”

Öyle bir haziran geçirdim ki hangisini nasıl anlatacağımı tahayyül edemiyorum. Hayatımdaki en dolu yazlardan biriydi şüphesiz ve de en önemlilerinden. Ben yine de kronolojik bir sırada anlatmaya çalışacağım elimden geldiğince.

1 Haziran: Okul hayatımın gayriresmi bittiği gün. Son finalime bu gün girdim. Ardından Şero ile viskili bir kutlama yaptık sadece.

9 Haziran: Okuldaki tüm sorunlarımın çözüldüğü, mezuniyete formaliteler hariç engel kalmadığı gün. İTÜ’ye nefretimin doruk noktası. Sonra bu nefret-zaman grafiğinde sabit bir ivmeyle azalma yaşandı ve ufak sapmalar hariç azalmaya devam edecek. Ama sıfıra uzun zaman ulaşacağını zannetmem.

12 Haziran: İstanbul Yelken Kulübü’nde mezuniyet balosu düzenlendi. Gerçekten güzeldi. Erkancığımın balo sonrası organizasyon eksiği hariç harikaydı. Gariptir, yaklaşık 1 ay geçti ve sadece anları hatırlamıyorum, tümü güzeldi.

20 Haziran: Türkiye-Hırvatistan maçını Nevizade’de arkadaşlarla izledim. Muhteşem bir geceydi. 8 gibi mekana oturduk. Sabırsızca maçı bekledik. Ve maç: Golsüz 119 dakika sonra 2 gol, farklı kalelere. Penaltılardan sonra İstiklal’de yürüdük. Meydan muhteşemdi. Trafik ise kilit. Yaşanması gereken bir gece.

24 Haziran: İTÜ Stadyumu’nda kep töreni düzenlendi. 10000 kişinin katıldığı tören beklemediğim halde düzgündü. Bakanın konuşması çok gazdı ve komikti. Diplomamı almak çok hoştu, hayatımın anlarından biri kuşkusuz. Ardından tek başıma Özsüt’te kutlama yaptım: Bol çikolatalı bir pasta. Değdi!

25 Haziran: Fakültede mezunlar için ödül töreni ve kokteyl düzenlendi. Törende ben de okulda film çektiğimden özel ödül aldım. Çok onore ediciydi. Akşam ise Almanya ile yarı final vardı. Ah Rüştü ah!

27 Haziran: Kuzenim Arda Ezer evlendi. Yine İstanbul Yelken’deydim. Düğünleri sevmediğimden yine sıkıldım ama yapacak bir şey yoktu, sonuçta kuzenim. Günün olayı damadın kardeşinden geldi (kuzenim): Düğünün ortasında elbisesine basıp ayağını kırdı.

28 Haziran: Teyzem şehir dışından gelenlere evinde yemek verdi. Bence gereksizdi ve sıkıntı dolu bir akşam daha yaşadım.

Bu arada düğün sırasında 4 yıldızlı Aden Otel’de kaldık. O otele o kadar yıldızı kim verdi acayip merak ettim. 2 yıldızdan bir gıdım yukarıda değildi.

Hiç yorum yok: