16 Temmuz 2011 Cumartesi

Bloguma Facebook Butonları Eklenmiştir

Kabul ediyorum, mühendis olmama rağmen, çok teknik işlere kafam basmıyor. Facebook eklentilerini bloga ne zamandır yüklemeyi düşünüyordum ama üşengeçlikten kurcalamıyordum.

1 ay önce Facebook'ta bir 'page' oluşturup blogu takip edenler görünsün istedim. Ama çok verimsiz oldu yada ben yapamadım. Sonuçta tamamen kaldırdım bugün.

Bugünkü asıl değişiklik ise 'Like', 'Send' ve 'Share' bağlantılarını eklemeyi başarmam oldu! Yani artık beğendiğiniz yazıyı facebook'ta paylaşabileceksiniz, beğenebileceksiniz veya bir arkadaşınızın e-posta'sına direkt gönderebileceksiniz. Bu 3 butonu da yanyana yapmaya uğraştım ama yemedi. Şu anki haliyle idare edin. Artık hep böyle kalacak: 'Like' ve 'Send' butonu yazının yukarısında ve 'Share' butonu da yazının sonunda artık.

Fena da olmadı aslında. Ama bu blogun amacı hep belli: Öncelik her zaman içeriktir. Bu tarz görsellik numaraları çok az olacak bundan sonra da.

Az olan okuyucu kitleme duyurulur.

2 yorum:

Arjuna dedi ki...

bir gizli kuvvet yazını beğenmemi engelliyor artun. Error veriyor like edince bi el at , anlamadım...

Artun Bötke dedi ki...

O sıralarda sorun oluşmuş olabilir ama artık olmaması lazım.