20 Nisan 2010 Salı

Önemli Hatlarıyla Son Dönem Filmleri

  • Vavien, beklediğim kadar iyi bir senaryoya sahip değildi. Güzel ve gerçekçi başlayan senaryo çok basit sonlanıyor. Finali çözselermiş başyapıt çıkarmış. Ama müzik ve oyunculuklar harikulade.
  • Bal, huzur veriyor. Bu filmde hiç sıkılmadım, üstüne bazı yerlerde keyif aldım. Çok iyi bir film. Zaman vererek, yorulmadan izlenmeli. Bora Altaş'ın performansı ise olağanüstü!
  • Dear John, bir Nicholas Sparks filminden beklediğiniz her şeye sahip. Çok klişe ama nedense baymıyor. Amanda Seyfried yeter bana zaten.
  • Arjantin yapımı Oscar'ı kucaklayan film var ya, El Secreto de Sus Ojos. Direkt seyirciye oynayan bir polisiye ve geleceğe asla kalmayacak. Sanırım Das Waisse Band ile Un Prohete'nin ikili çekişmesinde aradan sıyrılan oldu. Filmden aklımda tek kalan şu cümle oldu: "İnsan her şeyini değiştirebilir ama tutkusunu değiştiremez." Evet, uzun süre düşündürdü beni bu basit cümle.
  • İzlediğimiz üzerinden 1 ay geçti ama yazacağım: Shutter Island, senaryo olarak çok basit. Çözüm hep gözünüzün önünde ama daha dolambaçlı bir yol bulurum diye görmezden geliyorsunuz.Ama filmin oluşturulma biçimi ve detaylar tam Scorsese'lik.
  • Film Festivali'nde izlediklerimi uzun yazacağımdan biraz daha erteleyeceğim.
  • Bu arada Kıskanmak'ı izledim ve beğenmedim. Demirkubuz'a dönem filmi dokusu yakışmamış.

Hiç yorum yok: